top of page

inBliss vierailijahallinta, ratkaisu aulojen ruuhkiin

  • Writer: inBliss
    inBliss
  • 22.4.
  • 1 min käytetty lukemiseen

Monissa moderneissa toimistoissa ja business parkeissa vierailijoiden hallinta voi aiheuttaa haasteita – etenkin aamuisin, lounasaikaan tai isompien tapahtumien yhteydessä. Pitkät jonot aulassa, hämmentyneet vierailijat ja kiireiset vastaanottovirkailijat eivät luo sujuvaa ensivaikutelmaa – eikä niiden tarvitsekaan olla arkea.


inBlissin vierailijahallinta on suunniteltu ratkaisemaan juuri nämä tilanteet





Mutta, miten?


AUTOMAATTINEN SISÄÄNKIRJAUTUMINEN

inBlissin vierailijahallinnan avulla vierailijat voivat ilmoittautua ennakkoon ja vastaanottaa saapumisohjeet automaattisesti sähköpostitse tai tekstiviestitse. Saapuessaan he voivat kirjautua sisään itsepalvelupäätteellä tai QR-koodilla – täysin ilman jonoja tai tarvetta odottaa aulassa.

AULATILASTA ÄLYKÄS DIGITAALINEN VASTAANOTTO

Monet kiinteistöt ovatkin jo siirtyneet perinteisestä vastaanottopisteestä älykkääseen aulaan, jossa automaatio hoitaa rutiinit ja henkilökunta voi keskittyä kohtaamisiin, ei kirjauksiin. inBlissin ratkaisu ei pelkästään nopeuta sisäänkirjautumista – se myös parantaa tietoturvaa, tehostaa kulunvalvontaa ja antaa selkeän näkymän kiinteistön vierailijaliikenteestä.


TULOKSIA KÄYTÄNNÖSSÄ:


Useissa asiakaskohteissa on nähty selkeä vaikutus heti käyttöönoton jälkeen


  • Aulatilojen ruuhkat ovat vähentyneet

  • Vierailijat löytävät perille nopeammin ja itsenäisemmin

  • Vastaanottohenkilöstö on saanut aikaa keskittyä tärkeämpiin tehtäviin



inBlissin vierailijahallinta on yksinkertainen tapa tehdä vierailukokemuksesta sujuvampi – ja samalla parantaa koko kiinteistön toimintavarmuutta.


Haluatko kuulla, miten tämä toimisi sinun kiinteistössäsi?


Laita viestiä sales@inbliss.fi tai varaa järjestelmän demo alta 🙌🏻



Comments


bottom of page