inBliss vierailijahallinta, ratkaisu aulojen ruuhkiin
- inBliss
- 22.4.
- 1 min käytetty lukemiseen
Monissa moderneissa toimistoissa ja business parkeissa vierailijoiden hallinta voi aiheuttaa haasteita – etenkin aamuisin, lounasaikaan tai isompien tapahtumien yhteydessä. Pitkät jonot aulassa, hämmentyneet vierailijat ja kiireiset vastaanottovirkailijat eivät luo sujuvaa ensivaikutelmaa – eikä niiden tarvitsekaan olla arkea.
inBlissin vierailijahallinta on suunniteltu ratkaisemaan juuri nämä tilanteet
Mutta, miten?
AUTOMAATTINEN SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
inBlissin vierailijahallinnan avulla vierailijat voivat ilmoittautua ennakkoon ja vastaanottaa saapumisohjeet automaattisesti sähköpostitse tai tekstiviestitse. Saapuessaan he voivat kirjautua sisään itsepalvelupäätteellä tai QR-koodilla – täysin ilman jonoja tai tarvetta odottaa aulassa.
AULATILASTA ÄLYKÄS DIGITAALINEN VASTAANOTTO
Monet kiinteistöt ovatkin jo siirtyneet perinteisestä vastaanottopisteestä älykkääseen aulaan, jossa automaatio hoitaa rutiinit ja henkilökunta voi keskittyä kohtaamisiin, ei kirjauksiin. inBlissin ratkaisu ei pelkästään nopeuta sisäänkirjautumista – se myös parantaa tietoturvaa, tehostaa kulunvalvontaa ja antaa selkeän näkymän kiinteistön vierailijaliikenteestä.
TULOKSIA KÄYTÄNNÖSSÄ:
Useissa asiakaskohteissa on nähty selkeä vaikutus heti käyttöönoton jälkeen
Aulatilojen ruuhkat ovat vähentyneet
Vierailijat löytävät perille nopeammin ja itsenäisemmin
Vastaanottohenkilöstö on saanut aikaa keskittyä tärkeämpiin tehtäviin
inBlissin vierailijahallinta on yksinkertainen tapa tehdä vierailukokemuksesta sujuvampi – ja samalla parantaa koko kiinteistön toimintavarmuutta.
Haluatko kuulla, miten tämä toimisi sinun kiinteistössäsi?
Laita viestiä sales@inbliss.fi tai varaa järjestelmän demo alta 🙌🏻
Comments